فرش ماشيني كاشان فرش ماشيني كاشان .

فرش ماشيني كاشان

فرش مسجد با قيمت مناسب از سجاده كارپت كاشان

فرش مسجد با قيمت مناسب از سجاده كارپت كاشان: طرح فرش نمازخانه، الهام گرفته از الگوهاي اسلامي و مذهبي هندسي است و براي مساجد، حسينيه ها، بقاع متبركه و نمازخانه ها طراحي شده اند. رنگ زمينه فرش مسجد بستگي به سليقه و نوع چيدمان فضاي مساجد دارد. رنگ هاي سبز، آبي تيره، لاكي، قرمز و گردويي از محبوب ترين رنگ هاي سجاده فرش هستند، كه توسط خريداران مورد انتخاب قرار مي گيرند.

 فرش مسجد با قيمت مناسب از سجاده كارپت كاشان

كيفيت سجاده فرش بر كيفيت نخ و البته قيمت آن بستگي دارد. براي كيفيت بالا، نخ صد در صد اكريليك هيت ست شده بهترين نوع نخي است كه در بافت فرش سجاده اي استفاده مي شود. شانه و تراكم فرش هم به عنوان دومين عامل كيفيت خريد فرش مسجد سجاده كارپت است كه بايد به آن توجه كنيد.

استفاده از سجاده فرش هاي 500 شانه يا 700 شانه براي مسجد با تراكم 2550 بهترين نوع انتخابي خواهد بود كه شما براي فرش سجاده اي انجام مي دهيد. مزاياي استفاده از فرش مخصوص مسجد شامل ايجاد نظم در صفوف نماز، تعيين جهت قبله، شستشوي آسان، ترميم و اصلاح راحت، حمل و نقل بي دغدغه و نصب آسان است.

فرق فرش مسجد با نخ اكريليك هيت ست با BCF چيست؟

اين سوال بسيار مهم و در هنگام خريد بايد به آن توجه كنيد. استفاده از نخ BCF بيشتر در فرش سجاده اي ارزان قيمت مورد استفاده قرار مي گيرد و نخ اكريليك هيت ست باير آلمان، بهترين نخي خواهد بود كه شما در انتخاب خود بايد به آن توجه كنيد. اين نخ قابليت ارتجاعي دارد و مي تواند در مقابل پا خوردگي زياد از خود مقاومت نشان دهد و مجدد به حالت اوليه خود باز گردد. و اين امر باعث افزايش طول عمر فرش سجاده اي مي شود.

ولي نخ BCF بي سي اف چنين امكاني در آن وجود ندارد و بعد از مدتي استفاده نخ هاي فرش كوبيده شده و حالت سفتي به خود مي گيرد، و ديگر قابل استفاده نخواهد بود.

 

منبع: خريد فرش مسجد (سجاده كارپت)


برچسب: فرش مسجد، قيمت فرش سجاده اي، فرش نمازخانه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۰:۰۵ توسط:مسعود موضوع: فرش مسجد نظرات (0)